Als u net bent begonnen met uw bedrijf moet u heel wat investeringen doen. Natuurlijk heeft u een financieel plan gemaakt, maar dan nog kan het in de praktijk nog wel eens erg tegenvallen. Zo moet u niet onderschatten wat het kost om een kantoor volledig in te richten. Maar waarom zou u alles nieuw aanschaffen terwijl u gebruikt kantoormeubilair kunt kopen dat nog helemaal goed en onbeschadigd is?

Hergebruik betaalt zich uit

Kantoormeubilair is een ruim begrip. Voor u het weet, heeft u een lange lijst met wensen: bureaus, bureaustoelen, ladenblokken, een vergadertafel en vergaderstoelen. Maar vergeet ook niet die archiefkasten en roldeurkasten, want handig om spullen op te bergen en snel weer tevoorschijn te halen. Maar onderaan de streep schrikt u van het bedrag. Nee, hier had u niet op gerekend. Goedkoop spul kopen dan maar of minder kantoormeubilair? Welnee, waarom nieuwe roldeurkasten aanschaffen als er ook gebruikte roldeurkasten te koop zijn die even goed functioneren?

Vervang op door gebruikt

Ook als uw kantoormeubilair na een x aantal jaren echt aan vervanging toe is, heeft u een bepaald bedrag in uw hoofd. Die stoelen zijn nu echt slecht, daar laat je niemand meer op zitten. Die bureaus zien er met al die beschadigingen nu ook niet meer uit. Maar ja, ga maar eens alles vernieuwen: uw budget is er zo doorheen gedraaid. Met gebruikt kantoormeubilair vervangt u ‘op’ niet door nieuw, maar door gebruikt. Uw bedrijfsportemonnee is de lachende derde.

Opslag en archief

Na een aantal jaren heeft u steeds meer op te bergen en te bewaren, daar bent u ook toe verplicht. Maar waar laat u het allemaal. Met een paar gebruikte roldeurkasten en archiefkasten schept u weer enorm veel opbergruimte. De uitgaven voor kantoormeubilair blijven beperkt, maar uw medewerkers zijn weer helemaal bij met hun nieuwe aanwinsten.

https://shop.jankorevaarhandel.nl/